Tytuł pozycji:
Modern activities in the field of marketing communications companies with the market on the example of the company SiatkarskiPortal.pl
Praca magisterska pt. Nowoczesne działania w zakresie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie firmy SiatkarskiPortal.pl ma na celu pokazanie, jak ważnym elementem każdego przedsiębiorstwa jest komunikacja marketingowa z rynkiem oraz jakie niesie korzyści i zagrożenia. Niniejsza praca została podzielona na cztery główne rozdziały. Pierwszy rozdział ukazuje rolę Internetu w zarządzaniu i kierowaniu przedsiębiorstwem. Przedstawia rozwój biznesu w Internecie oraz ukazuje dostępne w nim modele. Drugi rozdział ukazuje złożone procesy komunikacyjne, jakie zachodzą pomiędzy przedsiębiorstwami a ich klientami. Został podzielony na trzy podrozdziały, które stopniowo pokazują, jaką rolę odgrywa komunikacja marketingowa w życiu, zarządzaniu firmą oraz biznesie internetowym. Trzeci rozdział pracy to ukazanie środowiska biznesowego firmy SiatkarskiPortal.pl, motyw powstawania oraz proces zarządzania nią. Czwarty rozdział pracy to obszerna analiza działań firmy metodą SWOT/TOWS oraz przedstawienie wykorzystywanych form outbound i inbound marketingu w firmie.
Main task of the master’s thesis Modern activities in the field of marketing communications companies with the market on the example of the company SiatkarskiPortal.pl shows how important thing of each company is marketing comunication with the bussines market and what is the most important of benefits and risks. This thesis was divided into 4 chapters. First one describes the role of the Internet in the management and leadership of the company. It shows the development of online business and available models. The second chapter presents complex communication processes between companies and their customers. It was divided into three smaller sections that gradually show what's the role of marketing communications in life, business management and Internet. Third chapter presents business environment of SiatkarskiPortal.pl company, theme creation and process management. The last chapter is analysis of the company's activities using the SWOT/TOWS and presentation used forms of outbound and inbound marketing company.