Tytuł pozycji:
Postawy polskich internautów wobec konsumpcji żywności, ze szczególnym uwzględnieniem ruchu Slow Food
This thesis addresses issues related to dietary behaviors of Internet users. The main objective is to examine the attitudes of respondents in relation to the problems associated with the style of the consumption of food products, which is mainly based on the idea of "slow". It is important to know whether respondents have ever heard of the Slow Food movement. If so, what they associate, as well as whether they have a basic understanding of the subject. Such an approach to the research problem is primarily to show that the subjects associated with Slow Food are already familiar in Poland or whether it is still a term unknown.The study used an online survey, which focused mainly on three fundamental issues related to: healthy nutrition, style consumption and the Slow Food movement. Survey questionnaires were distributed via the Internet. The survey was conducted in the period August-September 2014.
Niniejsza praca magisterska dotyczy kwestii związanych z zachowaniami żywieniowymi internautów. Głównym celem jest zbadanie postaw respondentów w stosunku do problematyki związanej ze stylem konsumpcji produktów żywnościowych, który oparty jest głównie o ideę „slow”. Istotne jest poznanie, czy respondenci kiedykolwiek słyszeli o ruchu Slow Food. Jeśli tak, to z czym im się kojarzy, a także czy posiadają podstawową wiedzę na ten temat. Takie ujęcie problemu badawczego ma przede wszystkim pokazać, czy tematyka związana ze Slow Food jest już zaznajomiona w Polsce, czy nadal jest to termin nieznany i mało powszechny. Do badania wykorzystano ankietę internetową, która skupiała się głównie wokół trzech podstawowych kwestii dotyczących: zdrowego żywienia, stylu konsumpcyjnego oraz ruchu Slow Food. Kwestionariusze ankietowe zostały rozesłane drogą internetową. Badanie zostało zrealizowane w okresie sierpień-wrzesień 2014 roku.