Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie marketingu internetowego w hotelarstwie na przykładzie hotelu Intercontinental Warszawa

Tytuł:
Wykorzystanie marketingu internetowego w hotelarstwie na przykładzie hotelu Intercontinental Warszawa
Internet marketing usage in hospitality based on the example of InterContinental Warsaw Hotel
Autorzy:
Olszonowicz, Anita
Słowa kluczowe:
Hotel, InterContinental Warszawa Internet, Marketing
Hotel, InterContinental Warszawa, Internet, Marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of thesis is internet marketing usage in hospitality. It is focusing on issues related to the specific role of the internet and an indication of its use in hotel’s marketing. Brought closer to the terminology and the history of both the marketing and the Internet. Presented selected forms and uses of mentioned issues in the hospitality industry and highlighted the current trends in the virtual world. To complement the theoretical analysis was carried out marketing activities of one of the most prestigious hotels in Poland and a survey among the employees of this hotel. Both studies allowed to determine the form and the effectiveness of marketing activities at InterContinental Hotel Warsaw, with emphasis on the use of the Internet in these activities. Summary of the work is to propose changes in the conduct of marketing in the hotel industry with a focus on greater use of the Internet.

Przedmiotem opracowania jest wykorzystanie marketingu internetowego w hotelarstwie. Głównym celem pracy jest omówienie zagadnień związanych ze specyficzną rolą Internetu oraz wskazanie jego zastosowania w marketingu hoteli. W pracy przybliżona została terminologia oraz historia zarówno marketingu jak i Internetu. Zaprezentowano wybrane formy oraz zastosowania obu zagadnień w branży hotelarskiej, zwrócono również uwagę na tendencje obecnie panujące w wirtualnym świecie. W celu uzupełnienia rozważań teoretycznych przeprowadzono analizę działalności marketingowej jednego z najbardziej prestiżowych hoteli w Polsce oraz badania ankietowe wśród pracowników tego hotelu. Oba badania pozwoliły na określenie form oraz skuteczności aktywności marketingowych Hotelu InterContinental Warszawa, z naciskiem na wykorzystanie Internetu w tych działaniach. Podsumowaniem pracy jest propozycja zmian w prowadzeniu działalności marketingowej w hotelarstwie z naciskiem na większe wykorzystanie Internetu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies