Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Attitudes towards loyalty programs in 55-plus segment

Tytuł:
Attitudes towards loyalty programs in 55-plus segment
Postawy wobec programów lojalnościowych w segmencie 55+
Autorzy:
Jurkiewicz, Cezary
Słowa kluczowe:
programy lojalnościowe, marketing relacji, eksploracyjna analiza czynnikowa, regresja logistyczna
loyalty programs, relationship marketing, exploratory factor analysis, logistic regression
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis is to explore attitudes towards loyalty programs within 55-plus segment. Attitudes were defined in terms of perceived benefits of loyalty programs. Research consisted of qualitative analysis (in-depth interviews), as well as quantitative analysis. Exploratory factor analysis revealed five dimensions of perceived benefits, whose relevance were evaluated using logistic regression.

Celem pracy jest określenie postaw względem programów lojalnościowych w segmencie starszych konsumentów. Postawy zostałyzdefiniowane w kontekście korzyści wynikających z uczestnictwa w programach lojalnościowych. W ramach pracy przeprowadzono zarówno badanie o charakterze jakościowym (wywiady pogłębione), jak i ilościowym. Przy pomocy eksploracyjnej analizy czynnikowej wyróżniono pięć wymiarów korzyści, a następnie dokonano oceny ich ważności przy użyciu modelu regresji logistycznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies