Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

REGIONS IDENTITY AND ITS CREATION, REGION OF MALOPOLSKA EXAMPLE

Tytuł:
REGIONS IDENTITY AND ITS CREATION, REGION OF MALOPOLSKA EXAMPLE
TOŻSAMOŚĆ REGIONU I JEJ KSZTAŁTOWANIE NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO
Autorzy:
Modzelewska, Magdalena
Słowa kluczowe:
tożsamość, tożsamość regionu, region, marketing terytorialny, marka regionalna, Małopolska, województwo małopolskie
identity, region's identity, region, territorial marketing, region's brand, Lesser Poland, Lesser Poland Voivodeship
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the thesis is to analyze the phenomenon of identity and its formation with reference to the territorial unit that applies particularly to the region.All considerations are based on the Lesser Poland Voivodeship example that features a consistent "Małopolska" brand building activities which are part of implementation of the region's development strategy.

Praca ma na celu analizę zjawiska tożsamości i jej kształtowania, w kontekście jednostki terytorialnej, jaką jest region. Rozważania oparte są o konkretny przykład województwa małopolskiego, które sukcesywnie buduję markę "Małopolska", realizując tym samym strategię rozwoju województwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies