Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of political marketing to promote the newly established political parties

Tytuł:
The use of political marketing to promote the newly established political parties
Wykorzystanie marketingu politycznego do promowania nowo powstałych partii politycznych
Autorzy:
Piskorz, Joanna
Słowa kluczowe:
Marketing polityczny, partie polityczne,
Political marketing, political parties,
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following thesis presents the use of political marketing to promote the newly established political parties. The aim of this thesis was to obtain the set of techniques which are used to create an appropriate image of newly formed political party.The first part of the thesis presents the basic assumption of political marketing in theory and practice. In this chapter the concept of political marketing defined for the first time is discussed and a concept of marketing that was created with the development of marketing techniques.In the next part of the study the structure of political marketing has been shown.The structures of political marketing are: a political market as a place of communication, political commodity, the psychology of colour, the psychological methods of building an image of politician.The last part of the work presents the political party, "Twój Ruch” - Your Movement. This section presents a profile of Janusz Palikot a political leader of the party "Your Movement". The assumption of the party, development and political program of the party has been extensively described.

W poniższej pracy omówiono wykorzystanie marketingu politycznego do promowania nowo powstałych partii politycznych. Celem pracy było ukazanie zespołu technik które wykorzystuje się do stworzenia odpowiedniego obrazu nowo powstałej partii politycznej.Pierwsza część pracy przedstawia podstawowe założenie marketingu politycznego w teorii i praktyce.W rozdziale tym omawiane jest pojęcie marketingu politycznego zdefiniowanego po raz pierwszy oraz pojęcie marketingu które wytworzyło się wraz z rozwojem technik marketingowych.W kolejnej części pracy ukazana została struktura marketingu politycznego.Do struktury marketingu politycznego zaliczyć można: rynek polityczny jako przestrzeń komunikacji, towar polityczny, psychologie koloru, psychologiczne metody budowania wizerunku polityka.Ostatnia część pracy prezentuje partie polityczną „Twój Ruch”. W tej części prezentowana jest sylwetka polityczna lidera partii „Twój Ruch” Janusza Palikota. Opisane jest założenie partii, rozwój oraz program polityczny partii.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies