Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

POLITICAL MARKETING IN THEORY AND PRACTIC OF THE PARLIAMENTARY CAMPAIGN IN UKRAINE DURING THE 2007 YEAR

Tytuł:
POLITICAL MARKETING IN THEORY AND PRACTIC OF THE PARLIAMENTARY CAMPAIGN IN UKRAINE DURING THE 2007 YEAR
MARKETING POLITYCZNY W TEORII I PRAKTYCE KAMPANII PARLAMENTARNEJ NA UKRAINIE W 2007 ROKU
Autorzy:
Kravchyshyn, Olha
Słowa kluczowe:
marketing polityczny – kampania polityczna – wyborca – negatywna reklama
political marketing – political campaign – voter – negative advertising
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The bachelor thesis considers political marketing in theory and practice of the parliamentary campaign in Ukraine during the 2007 year. The thesis consists of three chapters. The first chapter describes the general overview of political marketing. The second chapter presents campaign advertising and campaign strategies. The third chapter presents analysis of three successful political campaigns in Ukraine. The bachelor thesis confirmed the hypothesis: being a political leader and using negative advertising are ones of the success factors of a political campaign. Research methods used in the thesis are: literature review, analysis of documents, analysis of researches, and statistical analysis. The thesis ends with the completion in the form of conclusions.

Tematem pracy jest marketing polityczny w teorii i praktyce kampanii parlamentarnej na Ukrainie w 2007 roku. Praca składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym opisuje się ogólny zarys marketingu politycznego. Drugi rozdział przestawia reklamę polityczną i strategie wyborcze. Trzeci rozdział przestawia analizę trzech skutecznych kampanii wyborczych na Ukrainie. W pracy zostaje potwierdzona hipoteza o tym, że pozycja lidera politycznego oraz zastosowania reklamy negatywnej to jedeni z czynników powodzenia kampanii politycznej. Metodami badawczymi wykorzystanymi w pracy są: przegląd literatury, analiza dokumentów, analiza badań oraz analiza statystyczna. Pracę zamyka zakończenie w postaci wniosków.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies