Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The evolution of Picture of Poland – Polish national branding

Tytuł:
The evolution of Picture of Poland – Polish national branding
"Ewolucja wizerunku Polski - czyli branding narodowy po polsku".
Autorzy:
Kacprowicz, Jacek
Słowa kluczowe:
NATIONAL BRANDING; NATIONAL TRADE MARK; THE PICTURE OF POLAND; TRADE MARK; TRADE MARK „POLAND”.
BRANDING NARODOWY; MARKA; MARKA NARODOWA; MARKA „POLSKA”; WIZERUNEK POLSKI.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this thesis there were discussed both national branding and national trade mark with detailed analyzing the trade mark ‘’Poland’’. The two first chapters are the theory to the further consideration. The main aim of this thesis was investigating of the changes of the picture of Poland. To do it created a survey consisting of 10 questions concerning the picture of Poland and the trade mark ‘’Poland’’. The respondents (100) were the representatives of 11 countries (France, Great Britain, Germany, Austria, Italy, The Czech Republic, Spain, Ukraine, Russia, Switzerland, USA). Aged 23 – 45. There were used 44 reference titles from the objective literature as well as other official statements such as government and commercial reports concerning the given problems

W pracy omówiono zagadnienie szeroko pojętego brandingu narodowego oraz marki narodowej ze szczególnym uwzględnieniem analizy marki „Polska”, z czego dwa pierwsze rozdziały stanowią bazę teoretyczną dalszych rozważań. Celem głównym niniejszej pracy było zbadanie zmiany wizerunku Polski. W tym celu posłużono się kwestionariuszem składającym się z 10 pytań z zakresu wizerunku kraju oraz marki „Polska”. Respondenci (100) byli przedstawicielami 11 narodowości (Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Włochy, Czechy, Hiszpania, Ukraina, Rosja, Szwajcaria, USA) w wieku od 23 do 45 lat. Wykorzystano 44 pozycji bibliograficznych z literatury przedmiotowej oraz skorzystano również z innych komunikatów, takich jak rządowe oraz komercyjne raporty odnoszące sie tej problematyki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies