Tytuł pozycji:
FACEBOOK IN CHARITY ORGANIZATION - SOCIAL NETWORKING SITE AS A COMMUNICATION TOOL IN NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS
Tematem pracy jest ocena jednego z serwisów społecznościowych – Facebooka, jako narzędzia komunikacyjnego w organizacjach pozarządowych. Praca składa się z trzech rozdziałów. W dwóch pierwszych poruszone są zagadnienia teoretyczne z zakresu organizacji pozarządowych, komunikacji oraz mediów. Trzeci rozdział badawczy jest sporządzony na podstawie badań własnych, przeprowadzonych wśród osób związanych z Fundacją Mam Marzenie. Dzięki zebranym materiałom możliwe było dokonanie pozytywnej oceny Facebooka, jako serwisu spełniającego wymagania komunikacyjne organizacji pozarządowych.
The topic of the bachelor is evaluation of one of the social networking sites -Facebook, as a communication tool for NGO’s. It consists of three chapters. In the first two: theoretical issues concerning non-governmental organizations, communications and media. The third research chapter is based on its own research, conducted among persons connected with the I Have a Dream Foundation. With the collected materials it was possible to make a positive assessment of Facebook, as a service that meet the communication requirements of NGO’s.