Tytuł pozycji:
The Internet as a tool and promote the area. Opportunities and threats for the music industry arising from the development of the Internet, from the point of view of Polish artist
- Tytuł:
-
The Internet as a tool and promote the area. Opportunities and threats for the music industry arising from the development of the Internet, from the point of view of Polish artist
Internet jako narzędzie i obszar promocji muzyki. Szanse i zagrożenia dla rynku fonograficznego wynikające z rozwoju internetu, z punktu widzenia polskiego artysty
- Autorzy:
-
Chmiel, Sara
- Słowa kluczowe:
-
INTERNET, REKLAMA, E - MARKETING, MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY, FONOGRAFIA
INTERNET ADVERTISING, E - MARKETING, MARKETING SOCIAL, RECORDING INDUSTRY
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest ukazanie szans i zagrożeń dla rynku fonograficznego wynikającychz szybkiego rozwoju internetu, oraz ukazanie sieci jako obszaru w którym można skutecznie promować muzykę. W tym celu konieczne było przedstawienie krótkich historii internetu oraz branży fonograficznej. Omówiono podstawowe pojęcia związane z branżą fonograficzną oraz przedstawiono jak funkcjonuje rynek muzyczny w Polsce. Wskazano narzędzia marketingu internetowego oraz sposoby na sprzedaż muzyki w internecie.
The objective is to present opportunities and threats to the phonographic industry arising from the rapid development of the Internet and to present the network as an area where you can effectively promote music. For this purpose it was necessary to present a short history of the Internet and phonographic industry. Basic concepts related to the phonographic industry were discussed and showed how the music market works in Poland. Internet marketing tools and ways to sell music on the Internet were indicated.