Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek klubu siatkarskiego Asseco Resovia Rzeszów na podstawie badań własnych oraz materiałów dziennikarskich

Tytuł:
Wizerunek klubu siatkarskiego Asseco Resovia Rzeszów na podstawie badań własnych oraz materiałów dziennikarskich
The image of Asseco Resovia Rzeszow volleyball club based on personal research and jorunalistic materials
Autorzy:
Grad, Aleksandra
Słowa kluczowe:
Asseco Resovia Rzeszow, image, image in the media, image research, sports club
Asseco Resovia Rzeszów, badania wizerunku, klub sportowy, wizerunek, wizerunek w mediach
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goals of the thesis are determining the image of Asseco Resovia Rzeszow sports club and establishing positively and negatively factors which impact the image of the sports club. In the thesis used own researches conducted on Internet surveys and analysis of journalistc materials in terms of comparability of creating the image of Asseco Resovia Rzeszow sports club. The thesis helped determinate the image of Asseco Resovia Rzeszów sports club and determinate elements which can influence positively and negatively on the image of sports club. The thesis helped establish what kind of activities have an impact on the image of a sports club. The result of the conducted research are final conclusions: the fans and sponsors play a key role in creating of the image of sports club, the atmosphere on the stands and sports successes have a positive impact on the image of the sports club, the necessity to improve activity of the gadget's store of Asseco Resovia Rzeszow sports club, improving the organization of special events by the management board of the sports club, an unambiguous determination of the club colours of the Asseco Resovia Rzeszow sports club in order to improve visual identification.

Celem głównym pracy jest określenie wizerunku klubu sportowego Asseco Resovia Rzeszów oraz ustalenie czynników pozytywnie i negatywnie wpływających na wizerunek klubu. W pracy wykorzystano własne wyniki badań przeprowadzone w oparciu o ankiety internetowe oraz analizę materiałów dziennikarskich prasowych i internetowych pod kątem kreowania wizerunku klubu sportowego Asseco Resovia Rzeszów. Praca pozwoliła ustalić wizerunek klubu siatkarskiego Asseco Resovia Rzeszów oraz stwierdzić, jakie elementy wpływają pozytywnie i negatywnie na jego wizerunek. Ustalono również, jakie znaczenie mają działania wizerunkowe dla każdego klubu sportowego. Rezultatem przeprowadzonych badań są wnioski końcowe: kluczowa rola kibiców i sponsorów w kreowaniu wizerunku klubu siatkarskiego Asseco Resovia Rzeszów, atmosfera na trybunach i sukcesy sportowe wpływają pozytywnie na wizerunek klubu sportowego, konieczność poprawy sklepu z gadżetami Asseco Resovii Rzeszów, poprawa organizacji imprez specjalnych przez zarząd klubu, jednoznaczne ustalenie barw klubowych w celu łatwiejszej identyfikacji wizualnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies