Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Change management as a challenge for contemporary organizations

Tytuł:
Change management as a challenge for contemporary organizations
Zarzadzanie zmianą jako wyzwanie współczesnych organizacji
Autorzy:
Faron, Marta
Słowa kluczowe:
Change - change management –– Communication – Implementing changes - managers
kadra zarządzająca - komunikacja –– proces wdrażania zmian – zarządzanie zmianą – zmiana
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym znajdują się definicja zmiany i jej rodzaje; została też opisana metodyka wdrażania zmian, jak również zagadnienie oporu przed zmianami i sposoby radzenia sobie z nim. W rozdziale drugim omówiona została istota komunikacji w procesie zmian i rola kadry zarządzającej podczas wprowadzania zmiany. Rozdział trzeci i czwarty jest poświęcony badaniom przeprowadzonym w firmie Lufthansa Global Business Services i ich analizie. Pracę zamykają wnioski końcowe. Niniejsza praca dowodzi, że we współczesnych organizacjach kluczem do sukcesu jest skuteczne zarządzanie, a jednym z podstawowych czynników skutecznego zarządzania jest komunikacja między kadrą zarządzająca a podwładnymi. W pracy zostały wykorzystane pozycje książkowe w języku polskim, artykuły oraz materiały pozyskane ze stron internetowych, natomiast część praktyczna została opracowana na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród pracowników firmy Lufthansa Global Business Services. Liczba respondentów wyniosła 60.

This master’s thesis consists of four chapters. In the first chapter are the definition of change and its types; there is also described methods of implementing changes, as well as the issue of resistance to change and ways to deal with it. In the second chapter we discussed the nature of communication in the process of change and the role of managers when making changes. The third and fourth chapter is devoted to the research carried out at Lufthansa Global Business Services and their analysis. The master’s thesis closes conclusions. This master’s thesis argues that in contemporary organizations is key to the success of effective management, and one of the main factors is the effective management of communication between management staff and subordinates. The master’s thesis has been used books in Polish, articles and materials derived from web pages, while the practical part is based on a survey of employees at Lufthansa Global Business Services. The number of respondents was 60.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies