Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image of a man in advertising. Analysis of the phenomenon on the basis of spots shown during programs for men and for women.

Tytuł:
Image of a man in advertising. Analysis of the phenomenon on the basis of spots shown during programs for men and for women.
Wizerunek mężczyzny w reklamie. Analiza zjawiska na podstawie spotów wyświetlanych podczas programów przeznaczonych dla mężczyzn i dla kobiet
Autorzy:
Chrobak, Natalia
Słowa kluczowe:
advertising, man, image
reklama, mężczyźni, wizerunek
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszej pracy magisterskiej była analiza zmieniającego się wizerunku mężczyzn na postawie reklam wyświetlanych podczas programu dla kobiet „Piekielny Hotel” i programu dla mężczyzn „Emil łowca fotoradarów”. W pracy omówiono następujące zagadnienia: męskość, jako kategoria kulturowa w kontekście przemocy symbolicznej Bourdieu i wpływu społeczeństwa medialnego na zmiany wizerunku mężczyzny, następnie przedstawiono obrazy mężczyzn w reklamie, a więc tradycyjne i nowe wizerunki. W kolejnym rozdziale omówione zostały środki wpływu w reklamie i metody analizy reklamy w telewizji na życzenie typu VOD i telewizji tradycyjnej. W rozdziale końcowym przedstawiono wnioski z przeprowadzonych analiz oraz możliwości dalszej zmiany wizerunków męskości.

The purpose of this master thesis was the analysis the changing image of men on the basis of ads that appear during the program for women "Hell Hotel" and a program for men “Emil safety camers hunter”. The paper discusses the following issues: masculinity as a cultural category in the context of Bourdieu's symbolic violence and the impact of the media society on changing the image of the man, then presented images of men in advertising and so traditional and new images. The next chapter discusses the measures the impact of advertising and analysis methods of advertising in TV on demand type of VOD and traditional television. The final chapter presented conclusions of the analysis and the possibility of further changes in images of masculinity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies