Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kulturowe aspekty stereotypu Niemca w Polsce - badania wśród studentów germanistyki

Tytuł:
Kulturowe aspekty stereotypu Niemca w Polsce - badania wśród studentów germanistyki
Cultural aspects of the stereotype of a German in Poland - research among students of German
Autorzy:
Dziuba, Wioleta
Słowa kluczowe:
stereotype , Germany , research, questionnaire
stereotyp, Niemcy, badania, kwestionariusz ankiety,
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The dissertation , entitled Cultural aspects of the stereotype of Germans in Poland - research among students of German aims to trace the development of the stereotype of Germans in Poland and to investigate this stereotype among students of the second year of German Catholic University of Lublin. The work consists of two parts: theoretical and methodological research . Its first chapter concerns stereotyping . It contains information explaining the key categories of research , such as stereotype and prejudice. In the second chapter of the work, the theory presented were chosen stereotypes of Germans in the world. The third chapter is part of the methodology and research . It explains the purpose and scope of the research, sampling and test methods research , which is a questionnaire . But above all, in the third chapter was an analysis conducted research on the cultural aspect of the stereotype of the Germans among students of German.

Praca licencjacka, zatytułowana Kulturowe aspekty stereotypu Niemca w Polsce – badania wśród studentów germanistyki ma na celu prześledzenie kształtowania się stereotypu Niemców w Polsce oraz zbadanie tego stereotypu pośród studentów II roku germanistyki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i metodologiczno-badawczej. Pierwszy jej rozdział dotyczy stereotypizacji. Znalazły się w nim informacje wyjaśniające kluczowe kategorie badawcze, takie jak stereotyp oraz uprzedzenie. W drugim rozdziale pracy, również teoretycznym przedstawione zostały wybrane stereotypy Niemców na świecie. Rozdział trzeci to część metodologiczno-badawcza. Zawiera wyjaśnienie celu i zakresu badań, doboru próby badawczej i metody badań, jaką jest kwestionariusz ankiety. Jednak przede wszystkim w rozdziale trzecim znalazła się analiza przeprowadzonych badań dotyczących kulturowego aspektu stereotypu Niemca wśród studentów germanistyki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies