Tytuł pozycji:
Analysis of the internal control system of outsourcing business in Capgemini Company
The thesis is dedicated to approximation methods of management and internal control of the system Business outsourcing in Capgemini company – plans, genesis and usage in practice.The object of the thesis is verify the effectiveness of the assumptions companies and how it affects business success and the quality of services corporation. Verification of the internal control system took place by means of a thorough analysis of the mechanisms in the structures of Capgemini Poland. It is worth noting how important factor is the efficient system of internal control, because outsourcing is a rapidly growing industry that has revolutionized the market of services, and Capgemini is one of the most important pillars in this sector in the world and in Poland.
Przedmiotem pracy jest przybliżenie metod zarządzania oraz kontroli systemu wewnętrznego działalności outsourcingowej w firmie Capgemini – planów, genezy oraz zastosowania w praktyce.Głównym celem pracy jest sprawdzenie skuteczności założeń firmy i w jaki sposób wpływa to na sukces działalności oraz na jakość usług korporacji. Weryfikacja systemu kontroli wewnętrznej odbyła się za pomocą przeprowadzenia dokładnej analizy mechanizmów w strukturach firmy Capgemini Polska. Warto zwrócić uwagę jak istotnym czynnikiem jest sprawny system kontroli wewnętrznej, ponieważ outsourcing to branża dynamicznie rozwijająca się, która zrewolucjonizowała rynek usług, a Capgemini jest jednym z najważniejszych filarów w tej branży na świecie i w Polsce.