Tytuł pozycji:
Marketing i reklama w sporcie – analiza przypadku klubu piłkarskiego TS Podbeskidzie S.A.
In this study was presented theme of marketing and advertising in sport as an example of one of the football clubs, occurring at the highest level in Poland - TS Podbeskidzie Bielsko-Biala . This work is divided into four chapters . The first one covers the theoretical issues that are related to the topic of work, the second deals with the media and their impact on sport and the third concerns the sponsorship in sport. The last chapter is devoted to research and their results. The research tool was a questionnaire survey , only a sample of 60 people.
W niniejszej pracy przedstawiono temat marketingu i reklamy w sporcie na przykładzie jednego z klubów piłk, występującego na najwyższym szczeblu rozgrywkowym w Polsce – TS Podbeskidzie Bielsko-Biała. Praca ta została podzielona na cztery rozdziały. Pierwszy z nich obejmuje zagadnienia teoretyczne, które są związane z tematem pracy, drugi traktuje o mediach i ich wpływie na sport, trzeci zaś dotyczy sponsoringu w sporcie. Ostatni rozdział poświęcony jest badaniom i ich wynikom. Narzędziem badawczym był kwestionariusz ankiety, na próbie badawczej 60 osób.