Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku sportowca na przykładzie A. Milika

Tytuł:
Kreowanie wizerunku sportowca na przykładzie A. Milika
Creating the image of the athlete on the example of Arkadiusz Milik
Autorzy:
Świątek, Jakub
Słowa kluczowe:
PUBLIC RELATIONS - FORMATION OF IMAGE - ARKADIUSZ MILIK
PUBLIC RELATIONS - KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU - ARKADIUSZ MILIK
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Building an image in athletes starts at sporting arenas, but its formation dates back much further. This is how the athletes are perceived, affects their recognition, but most of all marketing value. Effective create the image of an athlete is therefore linked to its reception among fans and interest from potential advertisers.This paper defines the main tools creating the image of athletes and presenting their applications on the example of Arkadiusz Milik - representative of Polish football. The aim of this thesis is to examine how athletes should shape its image and build a competitive position on the example of Arkadiusz Milik.Methods for creating the image of athletes belong to the field of public relations, but also at work uses knowledge in the areas of: management, marketing, psychology and sport. Defining the term "public relations" and characterization techniques, which in this field are used, provide a theoretical basis for the work.The rest of the work focuses on the presentation of the concept of "image" and representative of tools that allow you to build it. Then shows which of these tools is most effective in the process of creating an image among athletes. For this purpose, a survey was conducted on a group of 100 people, interesting in sports, in the age group 19-36 years. These studies revealed that creating the image of athletes is an essential point of their careers, and best shape it FOR IN charities and activities on Facebook.

Budowanie wizerunku u sportowców zaczyna się na arenach sportowych, jednak jego kształtowanie sięga znacznie dalej. To, w jaki sposób sportowcy są postrzegani , wpływa na ich rozpoznawalność, ale przede wszystkim wartość marketingową. Skuteczne kreowanie wizerunku sportowca ma więc związek z jego odbiorem wśród kibiców i zainteresowaniem potencjalnych reklamodawców.Niniejsza praca definiuje główne narzędzia kreowania wizerunku wśród sportowców i prezentuje ich zastosowanie na przykładzie Arkadiusza Milika – reprezentanta Polski w piłce nożnej. Celem tej pracy magisterskiej jest zbadanie, w jaki sposób sportowcy powinni kształtować swój wizerunek i budować pozycję konkurencyjną na przykładzie Arkadiusza Milika. Metody kreowania wizerunku wśród sportowców należą do dziedziny public relations, jednak w pracy zastosowano również wiedzę z obszarów: zarządzania, marketingu, psychologii i sportu. Zdefiniowanie pojęcia „public relations” oraz scharakteryzowanie technik, które w dziedzinie tej są stosowane, stanowią teoretyczną podstawę pracy.W dalszej części pracy skupiono się na przedstawieniu pojęcia „wizerunek” i zobrazowaniu narzędzi, które pozwalają go zbudować. Następnie przedstawiono, które z tych narzędzi jest najskuteczniejsze w procesie kreowania wizerunku wśród sportowców. W tym celu przeprowadzono ankietę na grupie 100 osób, interesującej się sportem, w przedziale wiekowym 19-36 lat. Badania te pozwoliły stwierdzić, że kreowanie wizerunku wśród sportowców jest istotnym punktem ich karier, a najlepiej kształtować go prze akcje dobroczynne i działalność na Facebooku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies