Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zwischen Freiheit, Technik und Konsum : das Bild des Produkts in deutsch- und polnischsprachigen Werbespots

Tytuł:
Zwischen Freiheit, Technik und Konsum : das Bild des Produkts in deutsch- und polnischsprachigen Werbespots
Between freedom, technology and consumption : the image of the product in German and Polish commercials for automobiles
Autorzy:
Gaweł, Agnieszka
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
Kognitive Grammatik
cognitive grammar
languageof advertising
Werbesprache
Bildhaftigkeit
linguistic image of the world
sprachliches Wortbild
imagery
Język:
niemiecki
Linki:
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/20662  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies