Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

International and Global Marketing

Tytuł:
International and Global Marketing
Marketing międzynarodowy i globalny.
Autorzy:
Micek, Mateusz
Słowa kluczowe:
International marketing - global marketing - coca-cola - globalization
Marketing międzynarodowy - marketing globalny - coca-cola - globalizacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
International and global marketing and changes it brings with it have become an integral part of today’s global economy and also the economies of individual countries whether they like it or not, they are reliant from the global economy its laws and trends. Moreover International and global marketing have enabled the expansion and the creation of global brands, which now have a real influence on the entire world economy, due to their size and big revenues. This Bachelor thesis focuses on the various aspects of marketing. The research is based on the global enterprises and ways in which they are using market and its possibilities. Research shows a high influence of international marketing and global strategy on the functioning and business strategies of various companies as well as the economies of an individual countries.

Marketing międzynarodowy i globalny oraz zmiany jakie ze sobą niesie, stały się nieodłącznym elementem dzisiejszej gospodarki światowej, jak i też gospodarek poszczególnych krajów, które czy tego chcą czy też nie są uzależnione od globalnej gospodarki oraz praw i trendów na niej panujących. Co więcej zjawiska takie jak marketing międzynarodowy i globalny pozwoliły na ekspansje oraz utworzenie globalnych marek, które mają realny wpływ na całą gospodarkę światową ze względu na swoją wielkość oraz obroty. Praca koncentruje się na różnych aspektach marketingu. Badania opierają się na globalnych przedsiębiorstwach oraz sposobach w jaki wykorzystują rynek oraz jego możliwości. Badania wskazują na dużą siłę oddziaływania marketingu międzynarodowego i globalnego na funkcjonowanie i strategię firm oraz gospodarek poszczególnych krajów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies