Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Creating brand tourist commune ( for example of communes Suloszowa and Krakow)

Tytuł:
Creating brand tourist commune ( for example of communes Suloszowa and Krakow)
KREOWANIE MARKI GMINY TURYSTYCZNEJ (NA PRZYKŁADZIE GMIN SUŁOSZOWA I KRAKÓW)
Autorzy:
Dratwa, Monika
Słowa kluczowe:
MARKA GMINYGMINA TURYSTYCZNAMARKETING TERYTORIALNYPROMOCJA GMINYSTRATEGIA MARKETINGOWA
BRAND MUNICIPALITYTOURIST TOWNMARKETING GOVERNMENTSPECIAL DISTRICTMARKETING STRATEGY
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the work is branding the community tourism for example of community Suloszowa and Krakow. The aim of this study is show the conditions of effective branding municipalities desk. This study describes the theoretical issues related to with the creation of the community tourism brand. The paper presents the results of a study on the 62 tourists visiting the community Sułoszowa and Krakow.The main question of the thesis is: what are the conditions for successful branding the community?The study also erected five specific questions to which the answer is.The thesis consists of three chapters.In the first, having the character of theoretical and descriptive presents the essence and municipal authorities, the main objectives and tasks, commune development strategy, budget and a short introduction to territorial marketing.The second chapter is dedicated to the promotion and branding tourist municipalities, including: brand municipalities, promotion instruments and marketing strategy and competitive communities.Methodology own research is presented in the last chapter, which is devoted also to present research on creating brand municipal tourism on the example of Krakow and the municipalities Sułoszowa.This work also includes the completion of proposals that constitute a summary of the work, as well as a bibliography, list of figures and tables and questionnaire.

Przedmiotem pracy jest kreowanie marki gminy turystycznej na przykładzie gmin Sułoszowa i Kraków. Celem niniejszej pracy jest pokazanie warunków skutecznego kreowania marki gminy turystycznej. Praca obejmuje teoretyczne zagadnienia związane z kreowaniem marki gminy turystycznej. W pracy przedstawiono wyniki badania na 62 turystach odwiedzających gminę Sułoszowa i Kraków. Główne pytanie pracy to: jakie są warunki skutecznego kreowania marki gminy? W pracy postawiono również 5 pytań szczegółowych, na które udzielono odpowiedzi.Na pracę składają się trzy rozdziały.W pierwszym, mającym charakter teoretyczno- opisowy przedstawiona została istota i organy gminy, główne cele i zadania, strategia rozwoju gminy, budżet oraz krótki wstęp do marketingu terytorialnego.Rozdział drugi poświęcony jest promocji i kreowaniu marki gminy turystycznej, w tym: marka gminy, instrumenty promocji oraz strategia marketingowa i konkurencyjność gmin. Metodologia badań własnych jest przedstawiona w ostatnim rozdziale, który został poświęcony również na przedstawienie badań nad kreowaniem marki gminy turystycznej na przykładzie gmin Kraków i Sułoszowa.Poniższa praca zawiera także zakończenie z wnioskami, które stanowią podsumowanie pracy, a także bibliografię, spis rysunków i tabel oraz ankietę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies