Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Practice disturbing collective interests of consumers

Praca omawia zagadnienie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. W pierwszym rozdziale autor dokonuje klasyfikacji nazwanych praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów z art. 24 ust. 2 pkt 1-3 u.o.k.k., omawia definicję praktyki, poprzez dokonanie oceny przesłanek powołanych w art. 24 ust. 2 u.o.k.k., odwołuje się do modelu przeciętnego konsumenta jako adresata wskazanych praktyk, relacjonuje również stosunek interesu zbiorowego konsumentów do interesu publicznego a także do interesu grupy. W kolejnym rozdziale autor dokonuje analizy nazwanych praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów z art. 24 ust. 2 pkt 1-3 u.o.k.k. w pierwszej kolejności omawiając praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów, która polega na stosowaniu postanowień wzorców umów, które zostały uznane za niedozwolone, następnie relacjonuje praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów polegającą na naruszeniu obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji, analizuje praktykę polegającą na stosowaniu nieuczciwych praktyk lub czynów nieuczciwej konkurencji, odwołuje się do nieuczciwej lub wprowadzającej w błąd reklamy z punktu widzenia ochrony konsumenta, a także przedstawia związek pomiędzy art. 24 ust. 2 u.o.k.k. a art. 3 ust. 1i 2 u.z.n.k.

The work is discussing the issue of practice disturbing collective interests of consumers. In the first chapter the author is effecting classifications of named practice disturbing collective interests of consumers from Art. 24 sec. 2 pt 1-3 u.o.k.k., is discussing the definition of the practice, by making an appraisal of conditions appointed in Art. 24 sec. 2 u.o.k.k., an average consumer as an addressee of shown practice are being called to the model, a ratio of the collective business of consumers to the public interest as well as for business is also relating groups. In another partition the author is making analysis of named practice disturbing collective interests of consumers from Art. 24 sec. 2 pt 1-3 first discussing u.o.k.k. next is relating the practice disturbing collective interests of consumers which consists in applying decisions of templates for agreements which were regarded prohibited, practice disturbing collective interests of consumers consisting in the breach of duty of granting consumers reliable, real and of complete information, he is analysing the practice consisting in applying corrupt practices or acts of unfair competition, is appealing to the consumer protection dishonest or misleading advertisements from a point of view, as well as is presenting the connection between Art. of 24 sec. 2 u.o.k.k. but the Art. of 3 sec. 1 and 2 u.z.n.k.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies