Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postawy studentów wobec zjawisk tatuażu

Tytuł:
Postawy studentów wobec zjawisk tatuażu
Attitudes of students towards tatooing
Autorzy:
Błażejewska, Magdalena
Słowa kluczowe:
tatoo, student, attitade, tattooing
tatuaż, student, postawa, zjawisko tatuażu
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wstęp zarysowuje główne idee pracy oraz uzasadnia celowość badań, których podjęła się autorka.W pierwszym rozdziale pracy przedstawione zostały pojęcia terminologiczne związane z tematem pracy. Zarysowana została również charakterystyka grupy wiekowej studentów oraz charakterystyka zjawiska tatuażu oraz jego krótka historia. W rozdziale drugim przedstawiony został proces postępowania badawczego, w którym poruszony został problem postaw studentów wobec zjawisk tatuażu. Autorka badała za pomocą ankiety wiedzę, stosunek emocjonalno-oceniający oraz zachowania studentów w stosunku do zjawisk tatuażu na próbie badawczej 100 studentów uczelni krakowskich i warszawskich.Rozdział trzeci zawiera opis i charakterystykę zebranych danych, oraz próbę ich interpretacji. Wskazane są tu główne tendencje odkryte podczas procesu badawczego.W rozdziale czwartym przedstawione zostało uogólnienie wyników badań. Nakreślone są również wnioski powstałe z interpretacji wyników badań oraz wskazówki sugerujące działania, które mogą poprawić lu zmienić stan wiedzy, stosunku emocjonalno-oceniającego oraz zachowań grupy młodych dorosłych w stosunku do zjawisk tatuażu.

Introduction outlines the main ideas of work and justifies studies that were pursued author.In the first chapter, we present the concept of terminology related to the topic of work. It has also outlined the characteristics of the age group of students and the characteristics of the phenomenon of tattoo and its brief history.In the second chapter was presented the process of the examination procedure, which moved the problem of students' attitudes towards the phenomena of tattooing. The author studied using questionnaires knowledge, attitude and emotional evaluating the behavior of students in relation to the phenomena tattoo only a sample of 100 university students of Krakow and Warsaw.The third chapter contains a description and characteristics of the collected data, and test their interpretation. It is here the main trends discovered during the research process.The fourth chapter is presented generalization of research results. Outlined are the conclusions arising from interpretation of research results and to suggest actions that can improve the state of loose change, compared with emotional and behavioral evaluation and a group of young adults in relation to the phenomena of tattooing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies