Tytuł pozycji:
Avatar as an incarnation in the digital world. Study of virtual representation of video game player
- Tytuł:
-
Avatar as an incarnation in the digital world. Study of virtual representation of video game player
Awatar jako inkarnacja w cyfrowym świecie. Studium nad wirtualną reprezentacją gracza
- Autorzy:
-
Dunal, Paweł
- Słowa kluczowe:
-
awatar, przestrzeń, interfejs, postać, video game, cosplay
avatar, space, interface, character, video game, cosplay
- Język:
-
polski
- Dostawca treści:
-
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this paper is an avatar of video game player. The problem is analyzed in the context of various aspects of video games such as virtual space, interface or character editor. In the subsequent chapter issue of Second Life is raised as well as well as the practice of cosplay is discussed. Each issue is discussed in a separate chapter devoted to it. Thesis begins with an introductory chapter which introduces concepts helpful in understanding virtual representation of player.
Przedmiotem pracy jest awatar gracza ukazany z różnych perspektyw. Problem analizowany jest w kontekście różnych aspektów gier, takich jak wirtualnej przestrzeni, interfejsu czy edytora postaci. Poruszona zostaje także kwestia wirtualnego świata Second Life, a także praktyki cosplay popularnej szczególnie w Japonii. Każdy z problemów omówiony jest w osobnym, poświęconym mu rozdziale. Całość pracy poprzedzona jest wstępem, w którym wprowadzone zostają pojęcia przydatne przy omawianiu tematu awatarów gracza.