Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The analysis of supply chain efficiency on the example of Zara Inditex group

Tytuł:
The analysis of supply chain efficiency on the example of Zara Inditex group
Analiza efektywności łańcucha dostaw na przykładzie marki Zara grupy Inditex
Autorzy:
Kluska, Wojciech
Słowa kluczowe:
fast fashion – inditex – management – supply chain – zara.
fast fashion – inditex – łańcuch dostaw – zara – zarządzanie.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza łańcucha dostaw w branży odzieżowej na przykładzie Zara, marki wchodzącej w skład grupy Inditex, modelu opartego o koncepcję szybkiej mody (Fast Fashion), jego historyczny rozwój oraz perspektywy. W pierwszym rozdziale czytelnik ma szansę zapoznać się z teoretycznymi aspektami funkcjonowania łańcucha dostaw we współczesnych realiach rynkowych. Kolejno zapoznając się z charakterystyką marki Zara oraz sektora, w którym funkcjonuje. Celem pracy jest analiza efektywności łańcucha dostaw, czynników determinujących jego unikalność, zapewniających marce przewagę konkurencyjną. Elementem końcowym jest próba analizy rozwiązań usprawniających funkcjonowanie łańcucha dostaw Zara, w oparciu o tendencje zmian na rynku.

The subject of this thesis is to analyze the supply chain in the apparel industry on the example Zara which is part of the Inditex group, a model based on the concept of fast fashion, its historical development and prospects. In the first chapter the reader has a chance to become acquainted with the theoretical aspects of the functioning of the supply chain in today's retailers market. Sequentially familiarizing yourself with the characteristics of the Zara brand, and the sector in which it operates. The aim of the study is to analyze the efficiency of the supply chain determinants of its uniqueness, ensuring the brand a competitive advantage. The final element is the attempt to analyze solutions to improve the functioning of the supply chain Zara, based on trends in the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies