Tytuł pozycji:
Kultura organizacyjna jako narzędzie wspomagające zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie Call-Center X.
W niniejszej pracy przedstawiono diagnozę kultury organizacyjnej w Call-Center X. Dokonano jej za pomocą narzędzia OCAI w postaci kwestionariusza, opartego na modelu wartości konkurujących autorstwa K. S. Cameron’a i R. E. Quinn’a. Pierwszy rozdział dotyczy kwestii zarządzania zasobami ludzkimi. W rozdziale drugim omówione jest pojęcie kultury organizacyjnej. Rozdział trzeci przedstawia cel, przedmiot, teren i narzędzie badawcze. W rozdziale czwartym przedstawiono analizę obecnego i pożądanego profili kultury organizacyjnej oraz propozycje dotyczące zmian w firmie w zakresie omawianej problematyki.
This master thesis presents a diagnosis of organizational culture in Call-Center X. It was made with OCAI tool, which had been developed by K. S. Cameron and R. E. Quinn. The first chapter concerns human resources management. The second chapter discusses the concept of organizational culture. The third chapter presents the target object area and a research tool. The fourth chapter presents an analysis of the current and desired organizational culture profiles and proposals for changes in the company on the discussed issues.