Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cultural differences between Poles and Italians in international business.

Tytuł:
Cultural differences between Poles and Italians in international business.
Różnice kulturowe w biznesie międzynarodowym pomiędzy Polakami a Włochami
Autorzy:
Lechowicz, Anna
Słowa kluczowe:
Cultural differences – Intercultural barriers – International Negotiations – Multiculturalism in business – Verbal and nonverbal communication
Bariery międzykulturowe – Komunikacja werbalna i niewerbalna – Negocjacje międzynarodowe – Różnice kulturowe – Wielokulturowość w biznesie
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Skuteczne komunikowanie się między przedstawicielami różnych kultur jest jednym z fundamentalnych warunków odniesienia sukcesu na arenie międzynarodowej. Nieświadomość występowania różnic kulturowych może prowadzić do wielu nieporozumień oraz konfliktów zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak i w życiu codziennym. Celem pracy magisterskiej jest przybliżenie problematyki różnic kulturowych, określenie jej występowania w międzykulturowych relacjach biznesowych oraz porównanie tych zachowań pomiędzy Polakami a Włochami. Praca powstała w oparciu o analizę prac naukowych badaczy tej dziedziny oraz na podstawie badań własnych przeprowadzonych wśród ludzi posiadające doświadczenie w relacjach biznesowych z Włochami. Ich wyniki obrazują skalę zjawiska różnic kulturowych, zakres ich występowania oraz skutki wywierane przez nie na komunikację w przedsiębiorstwach międzynarodowych.

Effective communication between representatives of different cultures is one of the most fundamental conditions for achieving success in the international business. Lack of awareness of cultural differences can lead to many misunderstandings and conflicts both in work and in everyday life. The aim of this thesis is to delineate the phenomenon of cultural differences, determine its prevalence in intercultural business relationships and to compare business behavior of Poles to Italians. This paper bases on scientific analysis made by researchers specialized in multicultural relations field and on own researches conducted among people having experience in business relationships with Italians. The obtained results reflect the scale of the phenomenon of cultural differences, the scope of their occurrence and positive and negative effects exerted by them on communication in multinational companies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies