Tytuł pozycji:
Analiza porównawcza narzędzia product placement i reklamy telewizyjnej pod względem postrzegania marki przez konsumentów na przykładzie koncernu Coca Cola.
The main assumption of this work is to compare two marketing tools – product placement and TV commercial and also to explore visibility of both tools among consumers. The first chapter includes: a definition, history and section of product placement. The second part concern on similarities and differences of both tools and also their advantages and disadvantages. The third chapter describes appearance of both tools in Coca Cola Company's history. This chapter includes also a research part, which examines a consumers' attitude.
Głównym założeniem niniejszej pracy jest porównanie narzędzi marketingowych – lokowania produktu i klasycznej reklamy telewizyjnej, a także zauważalności obydwu zjawisk wśród konsumentów. W rozdziale pierwszym przedstawione zostały: definicja, historia oraz podział lokowania produktu. Druga część skupia się na podobieństwach i różnicach obydwu narzędzi marketingowych oraz ukazaniu ich wad i zalet. W rozdziale trzecim opisano występowanie lokowania produktu i reklamy w historii koncernu Coca Cola. W dalszej części tego rozdziału umieszczona została także część badawcza, która wykazuje, jaki jest stosunek społeczeństwa do badanych narzędzi marketingowych.