Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza porównawcza narzędzia product placement i reklamy telewizyjnej pod względem postrzegania marki przez konsumentów na przykładzie koncernu Coca Cola.

Tytuł:
Analiza porównawcza narzędzia product placement i reklamy telewizyjnej pod względem postrzegania marki przez konsumentów na przykładzie koncernu Coca Cola.
Comparative analysis between product placement and TV commercial in terms of brand awareness among consumers for example Coca Cola Company.
Autorzy:
Kubiak, Tomasz
Słowa kluczowe:
lokowanie – produktu – marketing – reklama – Coca Cola.
product – placement – marketing – commercial – Coca Cola.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main assumption of this work is to compare two marketing tools – product placement and TV commercial and also to explore visibility of both tools among consumers. The first chapter includes: a definition, history and section of product placement. The second part concern on similarities and differences of both tools and also their advantages and disadvantages. The third chapter describes appearance of both tools in Coca Cola Company's history. This chapter includes also a research part, which examines a consumers' attitude.

Głównym założeniem niniejszej pracy jest porównanie narzędzi marketingowych – lokowania produktu i klasycznej reklamy telewizyjnej, a także zauważalności obydwu zjawisk wśród konsumentów. W rozdziale pierwszym przedstawione zostały: definicja, historia oraz podział lokowania produktu. Druga część skupia się na podobieństwach i różnicach obydwu narzędzi marketingowych oraz ukazaniu ich wad i zalet. W rozdziale trzecim opisano występowanie lokowania produktu i reklamy w historii koncernu Coca Cola. W dalszej części tego rozdziału umieszczona została także część badawcza, która wykazuje, jaki jest stosunek społeczeństwa do badanych narzędzi marketingowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies