Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Siła przyciągania gwiazd- wspieranie wizerunku marki obecnością znanej osoby w reklamie

Tytuł:
Siła przyciągania gwiazd- wspieranie wizerunku marki obecnością znanej osoby w reklamie
Star luring force – supporting brand image with a celebrity presence in ads.
Autorzy:
Kobierska, Patrycja
Słowa kluczowe:
celebryta, reklama, wizerunek, marka, celebrities endorsement
celebrity, advertising, image, brand, celebrities endorsement
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Reklamodawcy sięgają po zróżnicowane środki oddziaływania na odbiorcę- jedną z takich form promocji jest wykorzystanie wizerunku znanej osoby. Popularnym zjawiskiem, jakie można zaobserwować na rynku reklamowym jest wspieranie marki wizerunkiem znanych osobistości. Sławne postacie, odgrywają zasadniczą rolę w kształtowaniu postaw konsumentów wobec marki, przekazując na nie część swojej popularności. Celem pracy jest przedstawienie korzyści i zagrożeń wynikających z wykorzystywania celebrytów w reklamach. Posłuży temu analiza spotów reklamowych z udziałem popularnych postaci. Analiza reklam ma zaprezentować, w jaki sposób przedstawiani są w nich celebryci, jakie produkty reklamują i w jakiej występują roli.

Advertisers make use of a variety of measures to influence the recipient; one of such forms of promotion is the use of an image of a famous person. In recent years, we could have observed a popular phenomenon on the advertising market, i.e. brand reinforcement with images of well-known personalities. Famous people play a significant role in shaping consumer attitudes towards a brand, transferring to them a part of their popularity. The purpose of this paper is to present the benefits and hazards resulting from the use of celebrities in advertising. Towards that end we shall analyze advertisements including popular personalities. Advertisement analysis shall aim to present how celebrities are depicted therein, what products are the subject of the advertisement, and what role they perform in the advertisement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies