Tytuł pozycji:
Wspieranie twórczości uczniów w pracy nauczyciela
Nauczyciele bezpośrednio pełnią zadanie rozwijania twórczego myślenia swoich uczniów. Praca badawcza przyjęła za zadanie zbadanie tego, w jaki sposób nauczyciele wspierają rozwój twórczości uczniów. W tym celu poszukiwano informacji na temat w jaki sposób realizują to zadanie w pracy dydaktyczno-wychowawczej, poprzez przeprowadzone badania w kilku szkołach. Badaniem objęto dwudziestu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, zastosowano ankietę, obserwację i wywiad. Praca podzielona jest na trzy części - część teoretyczną, metodologiczną i przedstawienie i analiza wyników badań.
Teachers directly perform the task of developing creative thinking of their students. My research has adopted the task of what way, witch teacher supporting the development of students creativity. For this purpose, I asked for information about they perform this task in they educational work, through studies in several schools. The research involved twenty teachers, who work in primary school. I used a survey, observation and interview. The work is divided into three parts - theoretical, methodological and presentation and analysis of the results.