Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Methods of the forming the career online on the example of the youtube.com

Tytuł:
Methods of the forming the career online on the example of the youtube.com
Metody kształtowania kariery w sieci na przykładzie serwisu youtube.com
Autorzy:
Wiśniowski, Dawid
Słowa kluczowe:
INTERNET – SOCIAL - MEDIA – MARKETING - YOUTUBE
INTERNET - MARKETING - YOUTUBE – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – KREACJA WIZERUNKU
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The research problem of this study relates to methods of creating an image by the platform Youtube.com . My thesis consists of three distinct chapters . Purpose of each chapter is to describe relatively young planes, namely the Internet, work on the network and possibilities of image creation. The first two of this thesis are purely theoretical. First one is focused on the general history and theory about the internet. It also provides information about the development process of network in Poland. Second chapter is dedicated to Youtube and describes possibilities of creating an image delivered by this website. Third chapter combines theoretical knowledge and empirical examples in order to prove validity of my hypothesis. It widely analyzes three different cases of famous polish Youtubers. Literature and analyzed cases presented in chapters mentioned aboverepresent that YouTube is an effective tool for image creation in the network.

Przedmiotem badania będzie wykazanie możliwości wykreowania wizerunku za pośrednictwem tego portalu, poprzez przeanalizowanie wybranych przykładów Problem badawczy niniejszej pracy dotyczy metod kreowania wizerunku za pomocą platformy YouTube.com. Moja praca składa się z trzech odrębnych rozdziałów. W poszczególnych częściach opisuję stosunkowo młode płaszczyzny, mianowicie Internet, twórczość w sieci i kreacje wizerunku. Dwa pierwsze z nich są stricte teoretyczne. Pierwszy rozdział dotyczy historii oraz ogólnej teorii Internetu, jak również rozpatruje zjawisko Internetu w Polsce. Drugi rozdział opisuje rzeczony serwis internetowy, oraz możliwości kreowania w nim wizerunku. Trzeci rozdział jest ma charakter teoretyczno-empiryczny, poruszane w nim zagadnienia są szeroką analizą przypadku dwóch słynnych polskich YouTuberów. Powyżej przedstawione rozdziały udowadniają słuszność postawionej przeze mnie hipotezy. Zawarta w nich literatura oraz przeanalizowane przypadki stanowią o tym, że YouTube jest efektywnym narzędziem służącym kreowaniu wizerunku w sieci.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies