Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

METODY PROMOCJI KULTURY JAPOŃSKIEJ ORAZ FORMY KOMUNIKACJI Z OTOCZENIEM NA PRZYKŁADZIE MUZEUM SZTUKI I TECHNIKI JAPOŃSKIEJ MANGGHA.

Tytuł:
METODY PROMOCJI KULTURY JAPOŃSKIEJ ORAZ FORMY KOMUNIKACJI Z OTOCZENIEM NA PRZYKŁADZIE MUZEUM SZTUKI I TECHNIKI JAPOŃSKIEJ MANGGHA.
JAPANESE CULTURE PROMOTION METHODS AND ENVIRONMENT COMUNICATION FORMS AT MANGGHA MUSEUM OF JAPANESE ART AND TECHNOLOGY EXAMPLE
Autorzy:
Krzemień, Olga
Słowa kluczowe:
MUZEUM SZTUKI I TECHNIKI JAPOŃSKIEJ MANGGHA, KULTURA JAPOŃSKA, PROMOCJA, KOMUNIKACJA, OTOCZENIE
MANGGHA MUSEUM OF JAPANESE ART AND TECHNOLOGY, JAPANESE CULTURE, PROMOTION, COMUNICATION, ENVIRONTMENT
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy omówione zostały dwa aspekty funkcjonowania Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha – promocja kultury japońskiej oraz komunikacja instytucji z otoczeniem. Omówiono ciąg przyczynowo skutkowy, który doprowadził do powstania placówki. W następnych rozdziałach wspomniane zagadnienia zostały zanalizowane w oparciu o teorie nowego muzealnictwa, zarządzania kulturą, marketingu. Celem pracy było pogrupowanie oraz scharakteryzowanie stosowanych w Muzeum sztuki i Techniki Japońskiej Manggha form promocji japońskiej kultury, a także opisanie metod jakimi instytucja komunikuje się ze swoim otoczeniem zewnętrznym. Po przeanalizowaniu komunikacji instytucji z otoczeniem we wnioskach pracy zawarta propozycja ich poprawy celem zwiększenia efektywności działania organizacji, a co za tym idzie zwiększeniem audytorium, którego promocja kultury japońskiej ma dotykać.

The paper discuss two aspect of Manggha Museum Of Japanese Art and Technology activity – japanese culture promotion and environment communication. There has been discussed a casual link, which led to rise the istitution. in next chapters The following isuues has been presented based on theory of new museology, culture management and marketing. The paper purpose was to grup and characterize methods of japanese culture promotion, and also methods of communication with external environment. After analyzing the communication, in the conclusion there has been included proposition of its improvement in order to increase efficiency of ofganization, and thus increase the audience, which is the recipient of japanese culture promotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies