Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY INSTAGRAM.COM JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH FIRM

Tytuł:
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY INSTAGRAM.COM JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH FIRM
Autorzy:
Nocuń, Mateusz
Słowa kluczowe:
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - INSTAGRAM
MARKETING COMMUNICATION - SOCIAL MEDIA - INSTAGRAM
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this thesis was to describe marketing communication trough social media: the case of Instagram.com. An analysis of three chosen brands, which are active on Instagram, was made, as well as an analysis of questionnaires conducted among polish Instagram users. The analysis demonstrated author’s hypothesis that marketing communication trough Instagram.com is effective.

Celem niniejszej pracy dyplomowej było opisanie zjawiska komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Instagram.com. Dokonano analizy działalności trzech wybranych marek w tym serwisie oraz analizy badań przeprowadzonych wśród polskich użytkowników Instagramu. Miało to na celu udowodnienie hipotezy autora, że komunikacja marketingowa poprzez serwis Instagram.com jest skuteczna.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies