Tytuł pozycji:
Creation of an artist image, through fashion, based on The Beatles
Niniejsza praca porusza tematykę związaną z partnerstwem między menedżerem i artystą w szczególności na poziomie kreowania wizerunku artysty oraz odbioru tego wizerunku przez społeczeństwo. Główną tezą postawioną w pracy jest przekonanie o znaczącej roli ubioru w budowaniu sposobów percepcji muzyków. W pierwszym rozdziale przedstawiono teorie związane z kreowaniem wizerunku we współczesnym świecie. Druga część obejmuje zarys historyczny mody lat 60, a także zespołu The Beatles wraz z analizą wizerunku zespołu na przestrzeni lat ich działalności. Ostatni rozdział poświęcony został zaprezentowaniu wyników badań własnych, dotyczących postrzeganiu wizerunku Beatlesów przez współczesnych.
This project takes issue topics related to partnership between manager and artist concentrate especially on image creation and reception by society of this partnership. The first chapter shows theory about creation of image in modern world. The second part includes the outline of the history of fashion in 60s and the history of The Beatles with analysis of image over the years. Last chapter is dedicated to research, description and conclusions.