Tytuł pozycji:
The importance of planning for example business plan soccer school
Biznesplan to podstawowe narzędzie nowo powstających firm i przedsiębiorstw. Dzięki niemu firmy i przedsiębiorstwa są w stanie oszacować koszty, przychody a także rentowność. Poza znaczącą rolą biznesplanu w niniejszej pracy przedstawiono wszystkie rodzaje planów praktykowanych w Polsce. Autor przedstawia również prawo sportowe obowiązujące na terytorium RP. Głównym punktem podjętym przez autora pracy jest opracowanie głównych elementów planu biznesu oraz ukazanie ich istotności w uruchamianiu działalności gospodarczej. Opracowanie właściwego planu marketingowego, a także zlokalizowanie rynku docelowego zdają się być kluczowe w tej branży. Dzięki analizie przeprowadzonych badań autor otrzymuje niezbędne odpowiedzi pomocne w konstruowaniu biznesplanu Akademii Piłkarskiej „Soccer”. Szczególną uwagę w badaniach zwrócono na satysfakcję i zadowolenie klientów, bo to właśnie oni są gwarancją sukcesu każdej firmy i przedsiębiorstwa. Wnioski wyciągnięte z przeprowadzonych badań pokażą gdzie szukać potencjalnych klientów, a także jakie chwyty marketingowe należy stosować, aby tego klienta zdobyć.
The business plan is a basic tool for start-ups and enterprises. Thanks to businesses and companies are able to estimate the costs, revenues and profitability. In addition to the significant role of business in this paper we present all kinds of plans practiced in Poland. The author also presents sports law in force in Poland. The main point taken by the author of the work is to develop the main elements of the business plan and show their relevance in starting a business. Developing appropriate marketing plan, as well as to locate the target market seem to be crucial in this industry. By analyzing the study author obtains the required response useful in the construction business the Academy of Football "Soccer". Particular attention was paid to the satisfaction surveys and customer satisfaction, because they are the guarantee of success of any business and enterprise. Lessons learned from the study show potential customers where to look and what marketing tricks to be used so that client get it.