Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreacja, wykorzystanie i destrukcja – jak przemysł medialny produkuje celebrytów (Paris Hilton, rodzina Kardashian, Grycanki i Michał Wiśniewski)

Tytuł:
Kreacja, wykorzystanie i destrukcja – jak przemysł medialny produkuje celebrytów (Paris Hilton, rodzina Kardashian, Grycanki i Michał Wiśniewski)
Creation, use and destruction - how the media industry produces celebrities (Paris Hilton, Kardashian family, Grycan family and Michal Wisniewski)
Autorzy:
Sąder, Bartosz
Słowa kluczowe:
celebryci, sława, kontrowersja, wydarzenie medialne, rodzina Kardashian, Michał Wiśniewski, Paris Hitlon, media, celebryta, hiltonizacja
celebrities, fame, controversy, media, Kardashian family, Michal Wisniewski, Paris Hilton, hiltonisation
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main theme of the text is the creation, use and destruction - as the media industry produces celebrities. The analysis begins by giving definitions and meanings of the word celebrity. Then they shall specify the different types of celebrity and influence of the media in the process of their creation. The second chapter concerns the bullet success celebrtów when their fame reaches its climax and marketing value reached by the celebrity, after making a well-known name. The third chapter of retiring celebrities. What is the impact on the disappearance of the media are themselves and that the chances of changing the image on less cheap and plastic is at all possible. The main objective is to assess the ease of becoming a celebrity and an indication of a certain pattern, which in the process of creating celebrtów, every time is the same.

Niniejsza praca dyplomowa poświęcona jest procesowi kreowania i niszczenia celebrytów. Cały proces jest analizowany na podstawie czterech różnych celebrytów: Paris Hilton, rodziny Kardashian, rodziny Grycan i Michała Wiśniewskiego. Na początku media kreują celebrytę. Dlatego pierwszy rozdział jest poświęcony kreacji. Rozpatrzona zostaje teza, czy tylko media mają wpływ na kreację celebryty. Drugi rozdział skoncentrowany jest na karierze celebrytów, czyli drugim etapie. To właśnie wtedy poszczególne nazwiska mają największe znaczenie. Trzeci rozdział poświęcony jest destrukcji celebrytów. Dlaczego znane nazwisko nagle przestaje wszystkich interesować. Głównym celem pracy jest ukazanie schematu według którego tworzeni są celebryci. Ponieważ sam proces jest zawsze taki sam.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies