Tytuł pozycji:
Marketing i działania promocyjne w organizacji non-profit.
Celem niniejszej pracy jest omówienie tematyki działań trzeciego sektora, organizacji pozarządowych oraz przykładów działań marketingowych i promocyjnych oraz porównanie do działalności organizacji państwowych.W szczególności analizie została poddana organizacja Zjednoczenie Łemków jako współczesna działalność prowadzona przez mniejszość etniczną. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym w pracy rozważaniom, odnosi się do tego, jakie miejsce zajmuje mniejszość etniczna w sektorze pozarządowym oraz jakie szanse i zagrożenia mogą się pojawić w trakcie realizowania celów statutowych?Dzięki przeprowadzonym badaniom przedstawiona zostanie ogólna terminologia organizacji trzeciego sektora, koncepcja marketingowa i promocyjna , działalność społeczna Zjednoczenia Łemków oraz dotychczasowe kampanie społeczne realizowane przez grupę.
The purpose of this paper is to discuss issues of activities of the third sector, NGOs and examples of marketing and promotional activities and to compare the activities of state organizations.In particular, the analysis has been subjected Lemko organization as a modern activities conducted by the ethnic minority. The main question that guided the work undertaken in the deliberations, refers to this, the place of the ethnic minority in the NGO sector and the opportunities and threats may arise in the course of carrying out its statutory objectives?Thanks to research will be presented to the general terminology of third sector organizations, the concept of marketing and promotion, social activities of the Union of Lemko and existing social campaigns carried out by the group.