Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Role kobiet w kampaniach wyborczych w 2015 roku w Polsce. Od "paprotek" do liderek

Tytuł:
Role kobiet w kampaniach wyborczych w 2015 roku w Polsce. Od "paprotek" do liderek
Roles of women in an election campaigns in 2015 in Poland. From the figureheads to leaders
Autorzy:
Pogorzelska, Justyna
Słowa kluczowe:
Women, politics, media image
Kobiety, polityka, wizerunek medialny
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the thesis are roles and the media image of women in an election campaigns in 2015 in Poland. The primary purpose of this thesis is to scrutinize if women was the real leaders or just a figureheads.

Niniejsza praca poświęcona jest kobietom kandydującym w wyborach politycznych w 2015 roku w Polsce. Podstawowym celem pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie czy kobiety, które brały czynny udział w wyborach były prawdziwymi liderkami, czy jedynie "paprotkami", za którymi stoją inni.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies