Tytuł pozycji:
Identity and image. Ethnography of Jagiellonian University Museum.
Celem pracy jest analiza wpływu kultury organizacyjnej oraz tożsamości organizacji na kształtowanie wizerunku oraz reputacji instytucji kultury, a także wykazanie związków i wzajemnego oddziaływania między czynnikami wewnętrznymi, a zewnętrznymi. Dane kategorie zostały poddane analizie uwzględniającej perspektywę pracowników muzeum. Praca została napisana metodą etnograficzną na podstawie badań indukcyjnych i wpisuje się w nurt badań jakościowych. Przedmiotem badań jest Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Maius jako muzeum oraz jednostka pozawydziałowa Uniwersytetu Jagiellońskiego.
The aim of the thesis is to analyze the influence of internal organization’s factors, such as organizational culture and identity, on shaping the image and reputation of a cultural institution as well as presentation of links and interactions between them. These categories were analyzed taking into account the perspective of the museum staff. The work was written basing on the method of ethnographic research. The object of the research is the Jagiellonian University Museum as a museum and a non-faculty unit of the Jagiellonian University.