Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion and marketing communication of the Polish brand in China.

Tytuł:
Promotion and marketing communication of the Polish brand in China.
Promocja i komunikacja marketingowa marki „Polska” w Chinach.
Autorzy:
Jaworski, Wojciech
Słowa kluczowe:
Marka narodowa, Polska, Chiny, strategia marketingowa, warstwa wizualna
National brand, Poland, China, marketing strategy, logo project
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zasadniczym problemem badawczym podejmowanym w pracy jest próba określenia, jak obecne koncepcje komunikacji marki Polska spełniają wymagania chińskiego rynku. Analiza wskazanych wyżej kwestii poprzedzona jest przedstawieniem pojęcia i istoty marki narodowej oraz problematyki dostosowywania ogólnej idei do regionalnych rynków. Kluczowym filarem w procesie rozwoju wiedzy i umiejętności związanych z promocją kraju jest identyfikacja różnic kulturowych i problemów związanych z lokalizacją marki narodowej. Praca proponuje innowacyjną warstwę wizualną marki Polska, dostosowaną do chińskiego rynku. Startup Polishbridge, platforma z materiałami wideo w języku chińskim, powstała jako jeden z przykładów dobrych praktyk. Wykonane projekty stanowią kompleksowy produkt, w pełni promujący walory marki Polska, zawarte w dokumencie Zasady komunikacji marki POLSKA z 2013 roku. Okładkę stanowi grafika autorskiego projektu. Wizualna forma pracy jest dopełnieniem jej treści.

Following dissertation analyzes strategy of communication of the Poland trademark. It answers the question whether current strategy corresponds with the requirements of Chinese market. First part introduces the theoretical background, the definition of trademark and issues connected with trademark localization. The key point in creating the communication strategy is identification of cultural differences and problems associated with polish trademark on Chinese market. Following thesis also consists of the visual aspect, the project of polish trademark in China.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies