Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing the image of NGOs

Tytuł:
Managing the image of NGOs
Zarządzanie wizerunkiem w organizacjach pozarządowych
Autorzy:
Zybała, Magdalena
Słowa kluczowe:
KOMUNIKACJA – ORGANIZACJE POZARZĄDOWE – PUBLIC RELATIONS –WIZERUNEK – ZARZĄDZANIE
COMMUNICATION – IMAGE – MANAGEMENT – NON - GOVERNMENTAL ORGANISATIONS – PUBLIC RELATIONS
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sobczyk, Magdalena (2016). Managing the image of NGOs. Master's thesis under the guidance of prof. dr hab. Grażyna Prawelska - Skrzypek, Krakow: Institute of Public Affairs Jagiellonian University, 77 pp., 45 bibliographic positions., 1 annex + 16 drawings.The aim of this master's thesis is to analyse the awareness of managers in non-governmental organizations regarding the management of the image of their organizations. To answer the main research question - whether NGOs consciously create their image? - surveys were conducted on a sample of 35 non-governmental organizations from across the Polish. Based on the responses may be noted that the representatives of the third sector in Poland, in most cases, are aware of the importance of public relations for the management of organizations, while among financial barriers hinder implementation of public relations strategies. Detailed analysis of the results was presented in the fourth and final chapter. In the first three chapters, referring to Polish and foreign literature, were presented the theoretical issues related to the management of the image of NGOs.

Sobczyk, Magdalena (2016). Zarządzanie wizerunkiem w organizacjach pozarządowych. Praca magisterska pod kierunkiem prof. dr hab. Grażyny Prawelskiej – Skrzypek, Kraków: Instytut Spraw Publicznych UJ, 77 s., 45 poz bibl., 1 aneks + 16 rysunków. Celem pracy jest zbadanie świadomości managerów organizacji pozarządowych odnośnie zarządzania wizerunkiem w ich organizacjach. Aby odpowiedzieć na główne pytanie badawcze – czy organizacje pozarządowe świadomie kreują swój wizerunek? – zostały przeprowadzone badania ankietowe na próbie 35 organizacji pozarządowych z całej Polski. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi można zauważyć, że przedstawiciele trzeciego sektora w Polsce w większości przypadków są świadomi znaczenia public relations dla zarządzania organizacjami, natomiast m.in. bariery finansowe utrudniają wdrażanie przemyślanych strategii zarządzania wizerunkiem. Szczegółowa analiza wyników badań została zaprezentowana w ostatnim, czwartym rozdziale. W początkowych trzech rozdziałach, odwołując się do polskiej oraz zagranicznej literatury, przedstawiono zagadnienia teoretyczne związane z zarządzaniem wizerunkiem w organizacjach pozarządowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies