Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Alternative Media as a Tool for Social Mobilization - Based on Selected Social Actions and Social Campaigns

Tytuł:
The Alternative Media as a Tool for Social Mobilization - Based on Selected Social Actions and Social Campaigns
Media alternatywne jako narzędzie mobilizacji społeczeństwa na przykładzie wybranych akcji i kampanii społecznych
Autorzy:
Ignacy, Kinga
Słowa kluczowe:
e - mobilizacja, uczestnictwo online, aktywizacja, zaangażowanie, interwencja, media społecznościowe, media alternatywne, media zaangażowane, akcje społeczne, kampanie społeczne
e-mobilization, participation online, activity, engagement, intervention, social media, alternative media, social actions, social campaign
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Subject presented in this work, focuses on the phenomenon of the activity and mobilization of society in the alternative media and involved media. The measurement of this phenomenon will be made based on an analysis of intentionally selected examples of actions and social campaigns. Among the social actions are selected: "Eat Apples! To Spite Putin" and the "Ice Bucket Challenge". In the campaign it was decided to analyze there campaigns: "Very Good Manners" and "Mom, Dad, Tablet". This study will examine the issue of new mini - movements and social actions, that are the result of the integration and a kind of social intervention in the Net. It is determined which methods of intervention participation online reach the most activists. An analysis of this phenomenon will establish which methods and channels used to reach customers, bring the expected result, and to the greatest extent engage the public. On the other hand, a detailed analysis of these elements will determine the efficiency of the use of alternative and involved media in the process of social communication.

Przedmiot przestawionej pracy badawczej skupia się na zjawisku mobilizacji i aktywizacji społeczeństwa za pomocą mediów alternatywnych i zaangażowanych. Pomiar zjawiska zostanie dokonany w oparciu o analizę celowo wybranych przykładów akcji i kampanii społecznych. Spośród akcji społecznych wybrano: "Jedz jabłka! Na złość Putinowi" oraz "Ice Bucket Challenge". Natomiast, spośród kampanii zdecydowano się poddać analizie kampanie: "Bardzo Dobre Maniery" oraz "Mama, Tata, Tablet". W pracy zostanie zbadane zagadnienie nowych mini – ruchów i akcji społecznych, które są wynikiem integracji oraz swego rodzaju interwencji społeczeństwa w sieci. Zostanie ustalone, do jakich metod interwencyjnego uczestnictwa online sięgają najczęściej aktywiści. Dokonanie analizy zjawiska pozwoli określić, które z wykorzystywanych sposobów i kanałów docierania do odbiorców, przynoszą oczekiwany rezultat oraz w największym stopniu angażują społeczeństwo. Wnikliwa analiza tych elementów pozwoli wyznaczyć efektywność wykorzystania mediów alternatywnych i zaangażowanych w procesie komunikacji społecznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies