Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Facebook as a management tool in a non­governmental organization.

Tytuł:
Facebook as a management tool in a non­governmental organization.
FACEBOOK JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ POZARZĄDOWĄ
Autorzy:
Szczurek, Wojciech
Słowa kluczowe:
FACEBOOK ­ INTERNET MANAGEMENT ­ NGO ­ VOLUNTEER ORGANISATION
FACEBOOK ­ INTERNET ­ ZARZĄDZANIE ­ ORGANIZACJA POZARZĄDOWA ­STOWARZYSZENIE
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This thesis presents the use of social media platforms, such as Facebook, as tools in themanagement and organization of Non­Governmental Organizations, looking specifically atCieszyn's Cross­border Volunteer Center. The thesis provides a comprehensive look in theway different groups and fan pages organize various meetings, sport and cultural events andmarketing activities. The thesis describes one characteristic common in Non­GovernmentalOrganizations which is the exchanging of ideas on social media platforms, such as using aFacebook group to organize a group of volunteers. It was necessary to provide an in­depthlook at the specific inner workings of Cross­border Volunteer Center in its day to dayoperation. It was equally essential to conduct research surveys which assess social mediaplatforms and their relevant organizational tools. This research proved to be a fundamentalcomponent to the thesis by providing statistical information as well as the volunteers'preferences of multimedia aspects. The work made it possible to conclude that newtechnologies, such as social media platforms, are a useful and effective tool in themanagement of non­governmental organization.

Praca dotyczy wykorzystania narzędzi, jakie oferuje portal Facebook w zarządzaniuorganizacją pozarządową ­ Stowarzyszeniem Transgranicznego Centrum Wolontariatu wCieszynie. W pracy podjęto się porównania prowadzenia grupy i fanpag’u organizacji wumawianiu spotkań, obsłudze wydarzeń sportowych i kulturalnych, działaniachmarketingowych. W pracy opisano charakterystykę organizacji pozarządowych, ideęwymiany informacji przez sieci społecznościowe, usługi jakie oferuje Facebook wzarządzaniu grupą wolontariuszy. Niezbędne było określenie specyfiki działaniaStowarzyszenia Transgranicznego Centrum Wolontariatu oraz przeprowadzenie badańankietowych. Uzyskane w ten sposób informacje pozwoliły na ocenę wykorzystanianarzędzi, jakie oferuje portal w zarządzaniu stowarzyszeniem. Badania pozwoliły m.in.określić, jakie multimedia są najbardziej interesujące dla wolontariuszy i z których narzędzikorzystają. Praca pozwoliła na wysnucie wniosku, iż nowe technologie ­ siecispołecznościowe są przydatnym i skutecznym narzędziem w zarządzaniu organizacjąpozarządową.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies