Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Communication in social media as a new form of brand advertising

Tytuł:
Communication in social media as a new form of brand advertising
Komunikacja w mediach społecznościowych jako nowa forma reklamy marki
Autorzy:
Wróblewska, Anna
Słowa kluczowe:
advertisement brand social media communication
reklama marka media społecznościowe komunikacja
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This master thesis aims to explore the environment of social media for brands with industry furniture-carpentry whether it is a new space for advertising for them and how they get there they find. At the beginning they were discussed the most important concepts to understand fully the theme such as - brand, advertising and marketing, Internet (Web 1.0, 2.0. and further, netiquette) and social media (both in theory and in practice). Because it is a topic fairly new and still evolving, in addition to the publication references they have been used a number of e-books and Internet sources. They were selected for testing the most popular social media sites (Facebook, Youtube, Instagram, and Twitter) and brands of the industry furniture-carpentry (IKEA, KLER, BoConcept furniture, VOX and Paged Furniture), and examined for the analysis of the content of their profiles on these sites. Additionally been carried out surveys on the internet in order to investigate the use of the Internet, social media profiles and brands in the industry through the Internet. Active allowed to provide what content consumers are interested in social media and see in what condition is the current communication between the brand and its potential customer on the Internet.

Niniejsza praca ma na celu zbadanie środowiska mediów społecznościowych dla marek z branży meblarsko-stolarskiej czy jest to nowa przestrzeń dla reklamy dla nich oraz w jaki sposób one się w niej odnajdują. Na początku zostały omówione najważniejsze pojęcia do zrozumienia w pełni tematu takie jak – marka, reklama oraz marketing, Internet (Web 1.0, 2.0 i dalsze, netykieta), czy social media (zarówno w teorii jak i w praktyce). Z racji iż jest to temat dość nowy i ciągle ewoluujący, w bibliografii poza publikacjami zostały wykorzystane liczne e-booki oraz źródła internetowe. Do badań zostały wybrane najbardziej popularne portale społecznościowe (Facebook, Youtube, Instagram oraz Twitter) i marki z branży meblarsko-stolarskiej (IKEA, KLER, BoConcept, Meble VOX oraz Paged Meble) i zbadane pod kątem analizy treści ich profili na tych portalach. Dodatkowo zostały przeprowadzone badania sondażowe w Internecie w celu zbadania użytkowania Internetu, social media oraz profili marek z branży przez internautów. Całość pozwoliła przedstawić jakie treści interesują odbiorców social media oraz sprawdzić, w jakiej kondycji znajduje się aktualnie komunikacja między marką a jej potencjalnym klientem w Internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies