Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing project. Comparative analysis of community Ropa, community Gorlice and community City Gorlice.

Tytuł:
Marketing project. Comparative analysis of community Ropa, community Gorlice and community City Gorlice.
Marketing projektowy. Analiza porównawcza Gminy Ropa, Gminy Gorlice i Gminy Miejskiej Gorlice.
Autorzy:
Przybyłowicz, Katarzyna
Słowa kluczowe:
MARKETING PROJEKTOWY- PROJEKT -SEKTOR PUBLICZNY- SPOŁECZNOŚĆ LOKALNA - SUKCES,- PROMOCJA- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI.
MARKETING PROJECT – PROJECT- PUBLIC SEKTOR- LOCAL COMMUNITY- SUCCESS- PROMOTION- PROJECT MANAGEMENT
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work discusses the importance of marketing the project in the Project Management. Marketing Project often is overlooked aspect of it. The research was carried out in three municipalities: community Gorlice, community Ropa, community City Gorlice. The work consists of parts theoretical discusses the theories of project management, marketing project and public sector and parts empirical containing analysis of the results. The aim of this work is comparative analysis of marketing project conducted in three municipalities located next to each other. The author based on the results research show that, the level of marketing of the project in the community of the City is the lowest, resulting in a lack of satisfaction of the inhabitants of projects. The research allowed to establish a low level of internal marketing project in the studied offices municipalities. The work show the dominant marketing tool in the individual municipalities and as well as the opinions of residents on the activities of the project. It seems, that is a good promotion of the project among the local society as well as inside of the organization is crucial to the success of his later. To develop the work used original questionnaire.

Niniejsza praca omawia znaczenie marketingu projektowego w procesie zarządzania projektami. Marketing projektowy jest często pomijanym jego aspektem. Badania do pracy zostały przeprowadzone w trzech gminach: Gminie Gorlice, Gminie Ropa i Gminie Miejskiej Gorlice. Praca składa się z części teoretycznej omawiającej teorie związane z zarządzaniem projektami, marketingiem projektowym i sektorem publicznym oraz części empirycznej zawierającej analizę wyników badań. Celem niniejszej pracy jest analiza porównawcza marketingu projektowego prowadzonego w trzech położonych obok siebie gminach. Autorka na podstawie wyników badań pokazuje, iż poziom marketingu projektowego w gminie miejskiej jest najniższy, co skutkuje brakiem satysfakcji i zadowolenia jej mieszkańców z prowadzonych projektów. Badania pozwoliły też ustalić niski poziom wewnętrznego marketingu projektowego w badanych urzędach gminy. Praca przedstawia dominujące narzędzia marketingu w poszczególnych gminach, jak również opinie mieszkańców na temat tej działalności. Wskazuje na to, iż dobra promocja projektu wśród społeczeństwa lokalnego, jak i wewnątrz organizacji ma kluczowy wpływa na późniejszy jego sukces. Do opracowania pracy wykorzystano autorski kwestionariusz.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies