Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

New technologies influence on brand promotion and public image of Madonna

Tytuł:
New technologies influence on brand promotion and public image of Madonna
Wpływ nowych technologii na promocję marki i kreowanie wizerunku medialnego na przykładzie Madonny
Autorzy:
Boczoń, Katarzyna
Słowa kluczowe:
Brand Image Internet New Media Promotion
Internet Marka Nowe Media Promocja Wizerunek
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy omówiono wpływ nowych technologii na promocję marki i kreowania wizerunku medialnego na przykładzie Madonny. Celem pracy było udowodnienie, że rozwój Internetu, technologii oraz serwisów społecznościowych znacząco wpłynął na tradycyjne formy promocji i narzędzia marketingowe. Zastosowano metodę analizy dokumentów i literatury oraz przeprowadzono badania własne przy wykorzystaniu sondażu ankietowego. Badania dowiodły, że rozwój nowych technologii znacząco wpłynął na sposoby promocji marki i kreowania wizerunku medialnego.

The thesis discusses new technologies influence on brand promotion and public image of Madonna. The aim of the study was to demonstrate that Internet and social media changed the way of promotion. The metod of analysis of documents and literature and my own research was conducted using survey questionnaire. Studies have shown that new technologies changed the way of traditional brand promotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies