Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion of healthy lifestyle and free time management using social media

Tytuł:
Promotion of healthy lifestyle and free time management using social media
Promocja zdrowego stylu życia i zarządzania czasem wolnym przy użyciu mediów społecznościowych
Autorzy:
Bazarnik, Weronika
Słowa kluczowe:
media społecznościowe- promocja- zarządzanie czasem- zdrowy styl życia- Web 2.0
social media- promotion- time management- healthy lifestyle- Web 2.0
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematyka tej pracy związana jest przede wszystkim z obecnością współczesnego człowieka w mediach społecznościowych, które coraz bardziej ingerują w życie swoich użytkowników. Praca składa się z dwóch części- teoretycznej oraz badawczej. Jej głównym celem jest udowodnienie, że platformy społecznościowe stają się dla ludzi drugą, odrębną strefą ich życia, która wywiera ogromny wpływ na ich decyzje i związane z nimi sukcesy oraz porażki. Z jednej strony ułatwiają, a z drugiej strony utrudniają życie współczesnemu człowiekowi. Gromadzą wiele ciekawych treści i posiadają ogrom interesujących funkcji, jednakże korzystanie z nich w nadmiarze, negatywnie wpływa na zarządzanie czasem, który jest zasobem nieodnawialnym. Motywują do wielu pożytecznych działań i urozmaicają nudne chwile, aczkolwiek korzystanie z nich w zbyt dużych ilościach negatywnie wpływa na jakość interakcji międzyludzkich. Praca opiera się na książkach i artykułach wielu cenionych specjalistów, jak i na badaniach dotyczących częstotliwości korzystania z social media oraz ich wpływu na jakość ludzkiego życia. Badania dowiodły, że życie młodych ludzi jest związane z mediami społecznościowymi i w wielu przypadkach jest od nich uzależnione. Treści zamieszone na platformach społecznościowych mają niewątpliwie wpływ na decyzje swoich użytkowników, a ponadto są głównymi formami ich komunikacji.

The theme of this M.A thesis concerns a position of a human being in relation to social media. Nowadays people spend a lot of time online. This kind of activity has a significant impact on their relationships and their decisions in life.. Social media have became the main form of communication because the usage of them is free and widespread. Recently, people have been paying more attention to good look and adequate nutrition. Furthermore, healthy lifestyle is highly promoted by social media which constitute the source of inspiration for many people. Promotion of athletic body and beautifully prepared healthy food has become one of the main topics in social media. Due to the fact that this M.A thesis concerns human in relation to social media the most reliable method of research was questionnaire. The research consisted of two questionnaires and it was conducted in the group of young people. During the first part respondents were asked about frequency of using social media and how to use social media on the daily basis. The second part was devoted to social media influence on free time management by users. This questionnaire proved that in many cases content in social media has an influence on users decision about life. All the results proved that the life of the majority of young people is connected to social media and sometimes it largely depends on it. Contents published on all platforms definitely have an influence on humans’ decision. What is more, almost every respondent uses social media as the main form of communication and the main form of entertainment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies