Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Biografia jako element Public Relations

Tytuł:
Biografia jako element Public Relations
Biography as an element of Public Relations
Autorzy:
Krupa, Beata
Słowa kluczowe:
Biography, autobiography, image, athlete, media, information, ghostwriting, Public Relations.
Biografia, autobiografia, wizerunek, sportowiec, media, informacje, ghostwriting, Public Relations.
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem mojej pracy było wykazanie, czy biografia ma wpływ na wizerunek jej bohatera i czy jest elementem Public Relations. Przedmiotem analizy stały się wizerunki medialne dwóch sportowców, przed i po wydaniu ich biografii, oraz sama książka. Analizując doniesienia medialne dot. Andre Agassiego oraz Jakuba Błaszczykowskiego, a także ich biografie, zrealizowałam cel badawczy. W pracy skorzystałam z dwóch metod badawczych - analizy treści i analizy zawartości.

The aim of my study was to analyze, if biography has an influence on her main character's image and if is an element of Public Relations. The subject of my analysis was media image of two athletes, before and after publishing their biographies, and the book. Analyzing media reports, concentrated on Andre Agassi and Jakub Błaszczykowski, and their biographies, I realized the purpose of the research. As the main research method I chose the analysis of the content and the textual analysis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies