Tytuł pozycji:
Application for IT conference gamification
The goal of the thesis is to create and describe an application for gamification of IT conference, written mostly in Erlang. The thesis consists of five chapters. The first one presents general outline of gamification mechanics, their usage during the conference and basic structure of the application. Second chapter contains information regarding technologies used in the application, together with their specification and reasons for their inclusion in the application. Subsequently, precise description of the architecture of the applications and its elements are presented. Chapter four contains detailed presentation of chosen functionalities of the application along with code samples depicting most important aspects of their implementation. The fifth chapter is a summary of the thesis, it includes an example of possible usage of the application during an IT conference and possible of paths of future development.
Celem pracy jest stworzenie oraz opisanie aplikacji umożliwiającej gamifikację konferencji informatycznej, napisanej głównie w języku Erlang. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiono ogólny zarys mechaniki gamifikacji, jej wykorzystania w trakcie konferencji oraz podstawową strukturę aplikacji. Rozdział drugi zawiera informacje o technologiach wykorzystanych w aplikacji wraz z ich charakterystyką oraz uzasadnieniem wyboru. Następnie przedstawiono dokładny opis architektury aplikacji oraz jej poszczególnych elementów. W rozdziale czwartym zawarto szczegółowe przedstawienie wybranych funkcjonalności oraz przytoczono fragmenty kodu prezentujące istotne aspekty ich implementacji. Rozdział piąty stanowi podsumowanie pracy, zawiera przykład możliwego wykorzystania aplikacji podczas konferencji oraz możliwe ścieżki dalszego jej rozwoju.