Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efficient tools measuring marketing effectiveness based on example of Nopio company

Tytuł:
Efficient tools measuring marketing effectiveness based on example of Nopio company
Skuteczne narzędzia pomiaru efektywności marketingu na przykładzie firmy Nopio
Autorzy:
Molik, Natalia
Słowa kluczowe:
WSKAŹNIKI MARKETINGOWE – NARZĘDZIA ANALIZY MARKETINGOWEJ - MARKETING BAZ DANYCH – AUTOMATYZACJA MARKETINGU
MARKETING METRICS – MARKETING ANALYTICS TOOLS – DATABASE MARKETING – MARKETING AUTOMATION
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie mierzyć efektywność działań w marketingu?” poprzez analizę wskaźników marketingowych i dostępnych narzędzi analizy marketingowej. W tym celu konieczne było przyjrzenie się definicji, znaczeniu i obecnym trendom w marketingu oraz podjęcie próby uporządkowania wiedzy na temat pojęć, które mierzyć będą poszczególne wskaźniki (takich jak lojalność klienta, świadomość marki, zwrot z inwestycji itd.). W celu odnalezienia odpowiedzi na pytanie badawcze przeprowadzono case studies, oparte na przykładzie firmy Nopio. Otrzymane dane pozwoliły na wyciągnięcie wniosku, że wskaźniki marketingowe oraz szeroko dostępne narzędzia analizy marketingowej umożliwiają skuteczny pomiar większości działań marketingowych w firmach oraz znacznie ułatwiają pracę marketingowcom.

The main aim of this work is to find answer to the question: “How to successfully measure effectiveness of marketing efforts?” by analysing marketing metrics and available marketing analytics tools. For this purpose, it was necessary to review definition, meaning and current trends in marketing and an attempt to organize knowledge about particular concepts, which will be measured by chosen metrics (such as customer loyalty, brand awareness, return on investment etc.). In order to find the answer for a research question case studies were carried out, based on example of Nopio company. Received data allowed to conclude, that marketing metrics and widely available marketing analytics tools may enable effective measurement of most marketing activities in companies and greatly facilitate work of marketers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies