Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych jako klucz do sukcesu na przykładzie kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy

Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych jako klucz do sukcesu na przykładzie kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy
Image management in social media as a key to success on the example of the victorious presidential campaign of Andrzej Duda
Autorzy:
Adamek, Zbigniew
Słowa kluczowe:
Image management, social media, public relations, marketing, political marketing
Zarządzanie wizerunkiem, media społecznościowe, public relations, marketing, marketing polityczny
Język:
polski
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of my bachelor thesis was to investigate and possibly show the correlation between image management in social media and success in political communication, which could have a profound influence on key elements such as the politician’s recognition, increase of support in opinion polls and the final electoral result. The interrelation was shown on the example of the victorious presidential campaign of Andrzej Duda in 2015. While conducting comprehensive research it was necessary to introduce some elementary ideas and theories in the field of public relations, marketing and political marketing, as well as some tendencies which are characteristic for communication in social media.

Celem pracy było zbadanie i pokazanie korelacji pomiędzy zarządzaniem wizerunkiem na portalach społecznościowych a sukcesem w komunikacji politycznej, przekładającej się na: rozpoznawalność polityka, wzrost poparcia w sondażach, ostateczny sukces wyborczy. Zależność została ukazana na przykładzie zwycięskiej kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy w 2015 roku. W celu przeprowadzenia kompleksowej analizy konieczne było omówienie podstawowych pojęć i teorii z dziedzin public relations, marketingu gospodarczego oraz politycznego, jak również tendencji, pojawiających się w komunikacji internetowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies